SuperOffice CRM er brugervenligt og øger produktiviteten
Vi hjælper med en gnidningsfri SuperOffice integration
Vi har stor erfaring med SuperOffice, da vi allerede har lavet integrationer for mange af vores kunder. Derfor har vi en enkel og smidig proces som sikrer, at I kommer godt i mål med at få integreret SuperOffice som jeres nye CRM.
Ved at integrere SuperOffice som jeres CRM kan I få meget større udbytte af jeres kundeinteraktioner og data. I stedet for at have information spredt over mange forskellige platforme får I med SuperOffice ét samlet overblik over igangsatte kundeprojekter samt al kommunikation med kunden. Vi hjælper jer med at få præcis den opsætning, som passer til jeres kundeprofiler, så I kan få en mere effektiv og overskuelig arbejdsgang.
Kontakt os på telefon 31 51 41 71 eller dav@doweb.dk, hvis du vil høre mere om, de enkelte løsninger, og hvordan de kan hjælpe dig og din virksomhed.
Har du brug for SuperOffice support?
Vi hjælper gerne med at supportere eller udvikle på jeres eksisterende SuperOffice opsætning. Vi er specialister i at facilitere optimal anvendelse af digitale værktøjer til at opnå en effektiv arbejdsgang – og vi assisterer også gerne jer!
Vælger du DoWeb som support-partner, kan du forvente, at der altid sidder en imødekommende medarbejder klar på telefonen til at hjælpe dig, uanset hvilke udfordringer du ville stå med. Vi er selv flittige CRM-brugere, og vi ved, at det er essentielt, at systemet fungerer upåklageligt i hverdagen. Lad os håndtere de daglige udfordringer, så dine kundeprojekter forløber uden problemer og miskommunikation.
DoWEB ApS
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
CVR-nr: 41477229